pátek 12. října 2012

Nicole Scherzinger o svém boji s bulimií


Jako frontmanka Pussycat Dolls prodávající miliony alb a sbírající nejrůznější hudební ceny, vypadal Nicole Scherzinger spokojeně a na vrcholu. Zdání ale někdy klame a 34. letá Nicole se nedávno rozpovídala o svém léta trvajícím bojí s blumií “bulmie pro mě byla svým způsobem závislost - nikdy jsem nebrala drogy, ale dělala jsem různé jiné věci, kterými jsem ubližovala svému tělu. Po koncertu jsem šla do svého pokoje abych byla sama a mohla si ubližovat. Bulimie byla moje závislost, ubližování sobě sama byla moje závislost. Dělala jsem to každý den po několik let. Nenáviděla jsem se a cítila se osamělá.“





Po Lady Gaga a Christině Aguilera je tak další zpěvačkou, která přiznala svůj boj s nemocí. Nicole je přesvědčená, že překonat bulimii ji pomohl její přítel, řidič Formula 1, Lewis Hamilton. “On mě naučil mít se ráda taková jaká jsem, bez ohledu na velikost kalhot.“

Žádné komentáře:

Okomentovat